Kopi Mahkota Dewa

Jumaat, 3 Februari 2012

lagu kedua

video

Suara anak-anak kecil - terharu adib

video


Salam. Untuk pengetahuan semua, mereka ni adalah anak-anak kecil yang tinggal bersama Pok Cik Mat adib di Kerteh. Mereka mengikuti pengajian ala pondok di umah cik mat.

Sabtu, 31 Disember 2011

Kopi Mahkota Dewa


Khasiat:

Kajian saintifik menunjukkan khasiat Kopi Mahkota Dewa, mempunyai pelbagai bahan bioaktif yang berfungsi bagi mencegah berbagai penyakit antaranya kanser,penyakit jantung,hepatitis,diabetis,kolestrol tinggi, melancarkan perjalanan darah, lenguh-lenguh sendi, penyakit hati, mengurangkan berat badan, mengurangkan kadar gula dalam darah dan menambah tenaga kelakian. Ianya juga mempunyai vitamin C,Protein,Kalsium,Magnesium dan Potassium. Mengikut kajian empirik sehingga kini masih belum terdapat laporan mengenai kesan sampingan kepada para pengguna. Jika diamalkan selalu Insyaallah boleh mencegah penyakit-penyakit tersebut.


Kandungan :

KRIMIER BUKAN TENUSU, KOPI, GULA, EKSTRAK HERBA MAHOTA DEWA, GINSENG, LEMBOYANG, TEMULAWAK, GOJI, KAYU MANIS, HALIA, BUAH PALA, KULIT MAGGIS, MENGKUDU & JERANGAU

Selasa, 27 Disember 2011

Adib dijangkiti Chicken Pox..


Kegembiraan adib bercuti di kampung hanya untuk seminggu je. Masuk minggu yg ke2, adib telah dijangkiti penyakit chicken pox. Tuhan saja yang tahu bagaimana rasanya sedikit ujian drpd Allah S.W.T. Doakan adib cepat sembuh.

Rabu, 21 Disember 2011

Untuk Renungan Bersama



walaupun adib tak berapa faham maknanya tapi rasanya blh diambil iktibar dan pengajaran.

Sabtu, 17 Disember 2011

Tergamak tak nak buang air besar.....


kalau mcm ni lah tandas, adib tak buang air besar pun tak apa. korang lak?

Selasa, 13 Disember 2011

Macam-macam!!